Veelgestelde vragen

[vc_row row_type=”content_menu” background_color=”#f2f2f2″][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” anchor=”Bestellen” in_content_menu=”in_content_menu” content_menu_title=”Bestellen” icon_pack=”font_awesome” content_menu_fa_icon=”” text_align=”left” background_animation=”none” css_animation=””][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

Bestellen

[/vc_column_text][vc_separator type=”normal” color=”#ee662b” border_style=””][vc_column_text]

Vraag: Hoe plaats ik een bestelling?

AntwoordJe kan bestellen via verschillende kanalen:

Let wel: indien het een omvangrijk order betreft, zullen wij altijd vragen om je order schriftelijk te plaatsen.

Vraag: Hoe werkt het bestellen via de websites?

AntwoordBij je eerste order in onze webshop moet je je eenmalig registreren. Op basis van je profiel…) is het mogelijk dat je later doelgerichte info binnen jouw interessegebied zal ontvangen.

Je kan zaken als lever- of factuuradres eenvoudig aanpassen. Als bedrijf vul je ook steeds je btw-nummer in.

Nadat je een bestelling geplaatst hebt via de website ontvang je een automatisch gegenereerde bevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.

Vraag: Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

Antwoord :Momenteel kan je via de website alleen orders plaatsen met verzending binnen de Benelux. Hoe je dat doet, lees je bij ‘Hoe werkt het bestellen via de websites?’.

In sommige gevallen leveren wij ook in het buitenland, de voorwaarden hiervoor kun je nagaan door contact op te nemen met de klantendienst.

Vraag: Wat als ik fout bestel?

AntwoordIndien je webbestelling niet correct is, of je wil je bestelling aanpassen: Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst met vermelding van je bestelnummer en geef aan wat er niet goed is of wat je wil aanpassen.

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” anchor=”Leveringen” in_content_menu=”in_content_menu” content_menu_title=”Leveringen” icon_pack=”font_awesome” content_menu_fa_icon=”” text_align=”left” background_animation=”none” css_animation=””][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

Leveringen

[/vc_column_text][vc_separator type=”normal” color=”#ee662b” border_style=””][vc_column_text]

Vraag: Ik heb een bestelling geplaatst, wanneer ontvang ik bevestiging per mail?

AntwoordVrijwel meteen krijg je een e-mail met de bevestiging van je bestelling. Indien deze niet in je inbox staat, controleer dan je spamfolder. Als je mail in de spamfolder staat of je krijgt geen bevestiging aan neem dan contact op met onze klantendienst.

Vraag: Is de levertijd bindend?

AntwoordDe door COMM.V BEHO (noflame) opgegeven levertijd wordt zo veel mogelijk nagekomen, maar is niet bindend. Het overschrijden van de levertijd geeft de opdrachtgever of afnemer niet het recht om af te zien van zijn verplichtingen uit de overeenkomst. De opdrachtgever of afnemer heeft geen recht op een schadevergoeding.

Vraag: Wat is de levertijd van mijn bestelling?

AntwoordBij beschikbaarheid van het artikel mag je rekenen op maximaal 2 à 3 werkdagen. In drukke periodes kan dit oplopen tot 5 werkdagen.

Vraag: Wat zijn de tarieven voor verzendingen binnen België?

Antwoord:De tarieven worden berekend per gewichtsklasse. Een actueel overzicht kan je vinden op de pagina Levering & verzending.

Vraag: Wat zijn de tarieven voor verzendingen buiten België?

Antwoord:Om de tarieven te achterhalen voor leveringen buiten België neemt u contact op met onze klantendienst.

In bepaalde gevallen levert COMM.V BEHO (noflame) ook buiten de Benelux, om de voorwaarden hiervoor te achterhalen neem je eveneens contact op met de klantendienst.

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” anchor=”Betalen” in_content_menu=”in_content_menu” content_menu_title=”Betalen” icon_pack=”font_awesome” content_menu_fa_icon=”” text_align=”left” background_animation=”none” css_animation=””][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

Betalen

[/vc_column_text][vc_separator type=”normal” color=”#ee662b” border_style=””][vc_column_text]

Vraag: Hoe worden betalingen verwerkt?

Antwoord:In deze webshop hebben wij een beveiligde betalingsmodule van Ingenico geïntegreerd. Ingenico is marktleider op het gebied van e-commerce en garandeert 100% veiligheid bij betalingen.  Voor meer info over onze betalingen kan je terecht op onze algemene voorwaarden.

 

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” anchor=”Retour” in_content_menu=”in_content_menu” content_menu_title=”Retour” icon_pack=”font_awesome” content_menu_fa_icon=”” text_align=”left” background_animation=”none” css_animation=””][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

Retour

[/vc_column_text][vc_separator type=”normal” color=”#ee662b” border_style=””][vc_column_text]

Vraag: Kan ik een ontvangen bestelling retourneren?

AntwoordNa ontvangst van je order heb je als consument het recht om binnen 14 kalenderdagen (een deel van) je bestelling te retourneren. De verzendkosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.

Vraag: Wat is de procedure om te retourneren?

Antwoord:De retourprocedure verloopt als volgt:

  • Stap 1: Stuur ons een mail of link met vermelding van het factuurnummer en geef daarin aan welk artikel je wilt terugsturen met vermelding van de reden waarom je het wil retourneren.
  • Stap 2: Wij bevestigen je retouraanvraag per e-mail.
  • Stap 3: Verpak het te retourneren product opdat het niet beschadigd kan geraken, steek een kopie van de factuur of leverbon in het pakket en stuur de retourzending voldoende gefrankeerd naar:COMM.V BEHO (noflame), A. Van der Moerenstraat 39,  9240 Zele
  • Stap 4: Van zodra wij de terugzending in onberispelijke staat hebben ontvangen, bezorgen wij je zo spoedig mogelijk een creditnota, indien van toepassing.

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” anchor=”Inloggen” in_content_menu=”in_content_menu” content_menu_title=”Inloggen” icon_pack=”font_awesome” content_menu_fa_icon=”” text_align=”left” background_animation=”none” css_animation=””][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

Inloggen

[/vc_column_text][vc_separator type=”normal” color=”#ee662b” border_style=””][vc_column_text]

Vraag: Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

AntwoordOm je wachtwoord te achterhalen, ga je als volgt te werk:

  • Stap 1: Bij ‘mijn account’ klik je op inloggen.
  • Stap 2: Daar kies je ‘Wachtwoord vergeten’.
  • Stap 3: Na het invullen van je e-mailadres krijg je per mail een link.
  • Stap 4: Ja kan via deze link een nieuw, veilig wachtwoord aanmaken.

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” anchor=”Klantendienst” in_content_menu=”in_content_menu” content_menu_title=”Klantendienst” icon_pack=”font_awesome” content_menu_fa_icon=”” text_align=”left” background_animation=”none” css_animation=””][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

Klantendienst

[/vc_column_text][vc_separator type=”normal” color=”#ee662b” border_style=””][vc_column_text]

Vraag: Hoe kan ik de klantendienst contacteren?

AntwoordOnze klantendienst is te bereiken via de pagina Contact, per e-mail naar info@noflame.be” of telefonisch via het nummer +32 (0)52 55 88 58 of +32 (0)4 73 74 09 26

Vraag: Wanneer kan ik de klantendienst contacteren?

AntwoordOnze klantendienst is beschikbaar van maandag tot donderdag, telkens van 8.30 tot 12.30 en van 13.00 tot 17.00. Op vrijdag is ze bereikbaar tot 16.00. Gesloten op zaterdag, zondag en feestdagen.

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” anchor=”Klachten” in_content_menu=”in_content_menu” content_menu_title=”Klachten” icon_pack=”font_awesome” content_menu_fa_icon=”” text_align=”left” background_animation=”none” css_animation=””][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

Klachten

[/vc_column_text][vc_separator type=”normal” color=”#ee662b” border_style=””][vc_column_text]

Vraag: Wat doe ik als ik klachten heb?

AntwoordKlachten of bemerking over de levering moet je schriftelijk melden binnen de 3 werkdagen op de pagina Contact. Andere opmerkigen mogen steeds gemeld worden aan onze klantendienst.

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]